دسته بندی نشده

تفریحات برج میلاد تهران؛ از قدم زدن در آسمان تا اتاق فرار

تفریحات برج میلاد شامل گزینه‌های متعددی از شهربازی و زیپ لاین گرفته تا رستوران‌‌گردی است. دسترسی مناسب و راحت، امکانات تفریحی مدرن و جذاب و امکانات و خدمات رفاهی مطلوب از دلایل محبوبیت و حضور مکرر گردشگران و بازدیدکنندگان در این مجموعه چند عملکردی محسوب می‌شوند. برج میلاد سومین برج بلند خاورمیانه و ششمین برج مرتفع مخابراتی جهان است.

سکوی دید باز

  • هزینه بلیط (سال ۱۴۰۲): بازدیدکنندگان خارجی ۱۵ دلار، بازدیدکنندگان داخلی ۸۰,۰۰۰ تومان
  • ساعات بازدید: ۹ تا ۲۳ (فروش بلیط حضوری تا ساعت ۲۱)

سکوی دید باز یکی از پرطرفدارترین تفریحات برج میلاد است. در این بسته بازدیدی، گردشگران با ورود به لابی برج میلاد، با استفاده از آسانسورهای آن، با سرعت هفت متر در ثانیه به طبقه هفتم برج در ارتفاع ۲۸۰ متری منتقل می‌شوند. این بخش، بزرگ‌ترین طبقه برج از نظر مساحت در بین ۱۲ طبقه راس سازه است و چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه به شهر تهران دارد. گردشگران می‌توانند از تریای برج استفاده کنند یا در فضای بالکن این طبقه به تماشای شهر مشغول شوند

سکوی دید برج میلاد

مجتمع اسکای پارک

  • شماره تماس: ۰۹۱۹۲۰۶۴۳۶۶
  • ساعات کاری: ۱۱ تا ۲۲
  • هزینه بلیط (سال ۱۴۰۲): از ۸۰,۰۰۰ تومان تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان

جی مکس (Gmax) یکی از مجموعه‌ای فعال و به‌روز در زمینه تفریحات و ورزش‌های پرهیجان پایتخت و از مجموعه زیپ لاین‌های تهران است. شعبه یک مجموعه جی مکس، «آدرنالین پارک سعادت‌آباد» نام دارد و شعبه دو آن با نام «اسکای پارک» در سکوی دید باز برج میلاد فعال است. افراد شجاع، بااراده و علاقه‌مند با تفریح در ارتفاع مخاطبان جی مکس هستند.

15475028

رستوران گردان برج میلاد

  • شماره تماس: ۰۲۱۷۲۸۰۹ – ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۵۸ – ۰۲۱۸۸۶۲۰۳۵۹
  • ساعات کاری: شنبه تا چهار شنبه ۱۲:۳۰ تا ۱۶ – ۲۰ تا یک، پنجشنبه و جمعه ۷:۳۰ تا ۱۱ – ۱۲:۳۰ تا ۱۶ – ۲۰ تا یک (بامداد)
  • رده قیمت: گران

رستوران گردان برج میلاد تهران یکی از بزرگ‌ترین رستوران‌های گردان دنیا است. این مجموعه موقعیتی خاص و چشم‌اندازی عالی دارد و بسیاری از افراد آن را برای استقبال از میهمانان ویژه، برگزاری جشن‌های عاشقانه، جلسات مهم و قرارهای رسمی خود انتخاب می‌کنند.

موقعیت جغرافیایی و مسیر دسترسی برج میلاد
  • دسترسی با خودروی شخصی: برج میلاد در میان شبکه بزرگراهی شمال غرب تهران بنا شده است. این برج از شمال به بزرگراه همت، از جنوب به بزرگراه حکیم، از شرق به بزرگراه چمران و غرب به برگزاره شیخ فضل‌الله می‌رسد. برای دسترسی به برج میلاد با خودروی شخصی با توجه به مبدا خود وارد یکی از بزرگراه‌های حکیم، چمران، همت یا شیخ‌ فضل‌الله و سپس مسیر مخصوص برج میلاد شوید و خودروی خود را در پارکینگ اختصاصی سرپوشیده یا روباز برج میلاد پارک کنید.
  • دسترسی با مترو: ایستگاه مترو برج میلاد در خط هفت مترو تهران (ورزشگاه تختی – میدان کتاب) قرار دارد. تاکسی‌های ایستگاه مترو، گردشگران را تا پای برج می‌رسانند.
No comments yet! You will be the first one to comment.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *